Ek is digter, suster, ma, vrou, vriendin, dogter, skrywer, lover, tuinier, wyn aanhanger, kos freak en realis. En hierdie is hoe ek sin maak uit die wêreld om my. Hierdie is my persoonlike Disseksie.

Friday, October 11, 2013

Nelis



so when I need you can I send you sign
I'll burn a candle and turn off the lights
I'll pick a star and watch you shine
-pink- 


In my kort lewe het ek al baie dinge gesien en deurgemaak. Miskien meer as wat nodig is vir 'n mens om normaal te kan bly. Maar van al die dinge wat krap en breek, was hierdie defnitief die moeilikste en by vêrre die seerste.

weg

vir nelis.

alles is skielik leeg
elke ruimte wat jy gevul het
elke herhindering waaring jy beweeg
jy sit vas in my onthou
jou lag; jou hande; jou oë
jou sleepvoet loop
jou blinde glo
ek praat nog met jou
maar ons praat nie met mekaar nie
en ek voel jou êrens naby
maar jy is nie meer daar nie
en miskien eendag as die geraas bedaar
en ons die donker met lig omvou
sal die leegte verdwyn
sal ek jou vir ewig by my kan hou



No comments: