Ek is digter, suster, ma, vrou, vriendin, dogter, skrywer, lover, tuinier, wyn aanhanger, kos freak en realis. En hierdie is hoe ek sin maak uit die wêreld om my. Hierdie is my persoonlike Disseksie.

Wednesday, September 21, 2011

Very end of the month salty crack

Jy weet dit gaan swaar in die Langenhoven huishouding as die hoof wyndrinker van die huis voor die wynrak staan en na die prys kyk in plaas van die bottel etikette. Ek het gister op 'n bottel Namaqua Merlot afgekom vir R19 (en ja, dit sluit BTW in.) Dit het my teruggeneem na my universiteitsdae toe ons nog Tassenberg kon koop vir R15 'n bottel. Nes Tas, raak Namaqua ook eers lekker hier so teen die einde van die tweede glas, maar dit is defnitief nie ondrinkbaar nie en teen R19 oor en oor 'n winskopie. Bleikbaar kan jy hierdie rakker ook in 'n doos kry, maar drank deur 'n kraantjie maak my op my senuwees. Ten minste as die bottel leeg is, weet ek ek het reeds te veel wyn in en ek moet dadelik ophou praat. Met 'n doos, wel, kom ons sê maar net dit sal nie 'n goeie idee wees nie. Vra my, ek weet.

No comments: