Ek is digter, suster, ma, vrou, vriendin, dogter, skrywer, lover, tuinier, wyn aanhanger, kos freak en realis. En hierdie is hoe ek sin maak uit die wêreld om my. Hierdie is my persoonlike Disseksie.

Friday, March 6, 2009

30, wie's 30?

I don't plan to grow old gracefully; I plan to have face-lifts until my ears meet. - Rita Rudner -

Vir my 30ste verjaarsdag het ek 'n groot vet puisie op my linkerwang gekry. Nie eers my onderlaag (wat ek 'n jaar laas gesien het en my 3 ure gevat het om op te spoor) kon die skade wegsteek nie. Nie dat ek enigsins verbaas was nie, my lewe het nog altyd redelik verkeerd om gewerk - toe ek 7 was, het ek die Beatles ontdek en Ingrid Jonker het vir my sin gemaak skuins na my 13de verjaarsdag so dit is seker gepas dat ek op 30 puisies moet kry...

Ek het regtig opgesien na my 30ste verjaarsdag, nie oor die ouderdom nie, want ek was eintlik al 30 kort na my 16de verjaarsdag, maar eerder oor die tyd wat minder raak en die geleenthede wat ek nie opgeëis het gedurende my twintigs nie. Kom ons wees nou eerlik daar is sekere dinge wat jy slegs kan doen terwyl jy in jou twintigs is, soos aan Idols deelneem, die 100m vir vroue op die olimpiese spele wen, 'n suksesvolle tennis loopbaan begin en Brad Pitt by Angelina afvry. Terwyl my sang, atletiek en tennis loopbaan aan skerwe lê en my gelukkige toekoms met Brad soos 'n skim in die nag lyk, het my vriendin Irene egter die volgende woorde as troos aangebied: "Geniet dit, jou volgende groot verjaarsdag is op 40." Die hemele behoed ons.

Na 'n seker ouderdom begin 'n vrou se lyf ook nie meer so lekker saamwerk nie. Jy verloor nie meer so maklik gewig soos voorheen nie en seker dele beweeg stadig maar seker Suid. Ek het dus ook 'n baie belangrike besluit gemaak oor my standpunt op plastiese chirurgie - as dinge slegs Suid beweeg, is die kompas gebreek. So sodra my lyf toelaat sal ek haar en haar kompas invat vir 'n diens. Nou nie 'n totale overhaul nie, maar defnitief 'n bietjie panel beating.

Ek het onlangs 'n quote van Oscar Wilde raakgelees wat sê "One should never trust a woman who tells her real age. If she tells that, she'll tell anything." Al wat ek kan sê is 30, wie's 30?

No comments: