Ek is digter, suster, ma, vrou, vriendin, dogter, skrywer, lover, tuinier, wyn aanhanger, kos freak en realis. En hierdie is hoe ek sin maak uit die wêreld om my. Hierdie is my persoonlike Disseksie.

Thursday, March 26, 2009

'n Verandering is so goed soos 'n vakansie.

Change always comes bearing gifts - Price Pritchett

Vandat ek 'n klein dogtertjie was, het my Pa altyd die sêding gehad "a change is as good as a holiday." Ek het natuurlik gedink hy is nie lekker nie, want my idee van 'n vakansie was twee weke in Heroldsbaai en geen verandering kon naby dit kom nie! In die laaste 4 maande op kraamverlof is dit juis die woorde wat heeltyd in my ore gelui het. Miskien het dit iets te doen gehad met al die make-over programme wat ek op DSTV gekyk het. Dit was 'n opskiet tussen my en my eetkamer, maar my begroting kon nie heeltemal 'n nuwe tafel dek nie, toe word dit maar 'n persoonlike oormaak.

Ek het na my suster se baie eksklusiewe haarkapper gegaan en uitgevind hoekom sy vir 4 maande spaar voordat sy na hom kan besoek; maar jou selfbeeld kan seker nie 'n prys hê nie (ek dink natuurlik dis 'n frase wat plastiese chirurge uitgedink het.)

Ek het letterlik alles oorgedoen - hulle het tot my ooghare gepluk en voete masseer. Hy het my gesigsvorm ontleed en my klere en juweliersware gebruik om my persoonlikheid te bepaal (ek kon egter self vir hom gesê het ek is stil, skaam en teruggetrokke...) Die uiteinde (en R1800) later:

Miskien kon ek toe tog die tafel tafel bekostig het...


No comments: