Ek is digter, suster, ma, vrou, vriendin, dogter, skrywer, lover, tuinier, wyn aanhanger, kos freak en realis. En hierdie is hoe ek sin maak uit die wêreld om my. Hierdie is my persoonlike Disseksie.

Tuesday, March 24, 2009

Woorde

Such is creativity...such a chancy, unpredictable, unwilled and even in some ways unintentional process. It isn't something you do, it's something you find yourself doing, and doing compulsively. But in order to occur at all it requires; silence, inaction, free time to listen, an empty space into which the words may move. And poets, in my experience, spend a lot of time gazing out the window and the rest of it scribbling on the backs of envelops, when other people think they should be mowing the lawn.This is why the vocation of poetry creates such hazards, such pitfalls, in the course of ordinary social life, not only for the poet herself but for those around them… There is a lot of burnt toast in the lives of poets…" - Margaret Atwood from 'About Poetry -


In die laaste 5 maande het ek niks gelees nie; geen boek (behalwe die Bybel) en geen gedig of storie nie (behalwe die laaste een oor Joost in die Huisgenoot - ek is ook net mens.)

Aan die begin was dit as gevolg van noodsaaklikheid, ek was 'n nuwe ma en het skaars tyd gehad vir tande borsel. Teen die einde was dit 'n keuse - hoe minder ek myself besig gehou het met ander mense se woorde, hoe meer het ek weer my eie gehoor. Hoe stiller ek geraak het aan die buitekant, hoe meer het my binnekant begin raas. Nou sit ek met woorde; so baie woorde ek sukkel om te slaap in die aand. Woorde wat ek so graag met jou wil deel en ek is heeltemal van plan om dit te doen.

There is nothing to writing. All you do is sit down at a typewriter an open a vein. - Walter Wellesley "Red" Smith

Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass. - Anton Chekov

Hou hierdie spasie dop...

No comments: