Ek is digter, suster, ma, vrou, vriendin, dogter, skrywer, lover, tuinier, wyn aanhanger, kos freak en realis. En hierdie is hoe ek sin maak uit die wêreld om my. Hierdie is my persoonlike Disseksie.

Wednesday, September 23, 2009

As braai jou erfenis word


More is Erfenis dag; 'n publieke vakansiedag in Suid Afrika waarin ons verondstel is om ons kulturele erfenis te vier. Ons (dis nou die mense wat gewoontlik op 'n saterdag rugby kyk en braai) het dit goed gedink om dit ook braaidag te doop, want 'kulturele erfenis' klink darem maar baie soos klein hout afrika diertjies en draadkarre. Regoor die land sal daar more tjoppies, wors en selfs 'n vissie (tien teen een slegs in die Weskaap) op die kole gegooi word. Baie bottels brandewyn, bier en wyn sal hulle lewens aflê en alles ter herdenking van ons erfenis. Ons vir jou Suid Afrika.


Ek, aan die anderkant gaan so min as moontlik doen vir so lank as moontlik. Sal egter vir seker 'n ou ietsie drink op my efenis, al is dit dan nou om te kan braai.

No comments: