Ek is digter, suster, ma, vrou, vriendin, dogter, skrywer, lover, tuinier, wyn aanhanger, kos freak en realis. En hierdie is hoe ek sin maak uit die wêreld om my. Hierdie is my persoonlike Disseksie.

Monday, November 29, 2010

Die Sopdieet - intro

Ek het so ruk terug 'n sopdieet by my ma gekry. Dit is bleikbaar die dieet wat hulle vir pasiente gee om gewig te verloor voor hart operasies. Die beginsel is hoe meer sop jy eet, hoe meer gewig verloor jy. Elke dag kry jy iets anders om saam met die sop te eet bv. vrugte of groente. Jy mag geen alkohol of gaskoeldrank drink nie, slegs onversoete tee of koffie en water (baie opwindend.)

Ek het besluit om dit op die proef te stel. As jy dit vir 7 dae volg, behoort jy tussen 5 en 8kg te verloor (as jy nie dood neerslaan voor die tyd nie.)

Hier is die bestanddele vir die sop;
1.5kg wortels
900g tamaties
1 bossie seldery
6 groot uie
1 green pepper
2 blikkies groenbone
2 blokkies beefstock
4 liter water.

No comments: