Ek is digter, suster, ma, vrou, vriendin, dogter, skrywer, lover, tuinier, wyn aanhanger, kos freak en realis. En hierdie is hoe ek sin maak uit die wêreld om my. Hierdie is my persoonlike Disseksie.

Thursday, December 2, 2010

Sopdieet - dag 2

Gewig: 63kg (I kid you not, maar na gisteraand se ontploffing is ek nie verbaas nie.)
Entoesiasme vlak: 90% (was dit nie vir die 1kg verlies hierbo nie, sou dit baie laer wees.)
Spyskaart: Sop en groente - met 'n gebakte aartappel en botter vir aandete.

07:30
Ek skip die hele sop vir ontbyt ding en drink net 'n koffie. Ek leer uit my foute. By die kantoor werk ek nog 'n koppie koffie deur om net die ergste honger te bedaar.

09:30
My eerste koppie sop vir die dag. Ek gooi hom dood met sout en eet my stimorol na die tyd.

13:30
Middagete = sop. Het darem intussen al 2 wortels, 'n tamatie en 3 Rennies deurgewerk.

16:00
Sien uit na vanaand se aartappel en botter en ek is nie juis 'n aartappel mens nie - onthou dat ek julle eendag die storie vertel. Eet maar solank 'n tamatie met sout.

19:00
Moet gou Tygervallei toe, want die Eggenoot soek nuwe skoene en daar is glo 'n uitverkoping by ALDO. Ek is besig om dood te gaan van die honger en dit voel of die uie deur my vel kom. Lisa gee vir my een van haar koekies, maar eers nadat sy my maan: "sê seblief Lisa." Die Marie gaan lê tussen die uie en tamatie, maar die bietjie suiker smokkel met my kop. Ons loop verby 'n Kentucky en iets binne haak uit en daar is 'n ligte suising in my ore. 'n Streetwise two later bedaar dit eers...

21:00
Was laas so naar toe ek 8 weke swanger was met Lisa.

No comments: