Ek is digter, suster, ma, vrou, vriendin, dogter, skrywer, lover, tuinier, wyn aanhanger, kos freak en realis. En hierdie is hoe ek sin maak uit die wêreld om my. Hierdie is my persoonlike Disseksie.

Monday, February 14, 2011

Gelukkige valentyndsdag

Ek is 'n sucker vir Valenteinsdag. Ek weet dis 'n geldmaak foefie, maar dit bly lekker. Ek het vandag gesien hoe manne met pakke (seker die eerste keer hierdie jaar) in Tygervallei rondloop met bosse Woolworths blomme.

Ek en my beter helfte het besluit om nie iets te doen nie. Hy het egter vir my verras met 'n geskenkbewys vir 'n vollyf massering (erg brownie punte!!) En ek maak vanaand 'n aansit ete onder die sterre (dis nou as die wind dit toelaat. Nie so romanties as jy in ag neem die kinders is by nie, maar kinders gaan darem gewoontlik op 'n stadium slaap.....

Geniet dit en ek hoop jy word verskriklik bederf!

No comments: