Ek is digter, suster, ma, vrou, vriendin, dogter, skrywer, lover, tuinier, wyn aanhanger, kos freak en realis. En hierdie is hoe ek sin maak uit die wêreld om my. Hierdie is my persoonlike Disseksie.

Monday, February 28, 2011

Jou kastaiings krap

Gee vir my 'n man wat sê wat waar is, as die duiwel daar is. Wat doen wat reg is, as die regter weg is. Wat trou by sy gewete bly, as hy straf in plaas van beloning kry.   - C J Langenhoven      
So tussen deur al die amazings en awesomes, vergeet mens soms watter mooi taal ons het. Ek het verlede week vir die eerste keer in Nelspruit 'n Kastaiing gesien, ook bekend as 'n Laeveld Okkerneut (nog nooit van gehoor nie.)  Die enigste wat ek al ooit gehoor het van 'n kastaiing is in die spreukwoord jou kastaiings uit die vuur krap. Een van my ouer kollegas het toe ook verduidelik waar hierdie spreekwoord vandaan kom. Bleikbaar kan jy die vrug aan die binnekant eet, maar dit moet eers gaar gemaak word. Om dit gaar te maak sit jy die hele vrug in die vuur, wat jy dan later uitkrap om te eet - en siedaar; 'n spreekwoord.

PS. ek weet die CJ Langenhoven gesegde het nie veel met kastaiings te doen nie, maar dis mooi en ek wou dit met jou deel en dis my blog so ek mag.






No comments: