Ek is digter, suster, ma, vrou, vriendin, dogter, skrywer, lover, tuinier, wyn aanhanger, kos freak en realis. En hierdie is hoe ek sin maak uit die wêreld om my. Hierdie is my persoonlike Disseksie.

Wednesday, November 4, 2009

1 Jaar


Before you were conceived I wanted you.
Before you were born I loved you.
Before you were here an hour I would die for you.
This is the miracle of life.
- Maureen Hawkins -

Ek kan met gemak sê dat ek op die jeugdige (ok, ek probeer myself oortuig) ouderdom van 30 'n redelike vol lewe gehad het en ek kan ook met 'n tikkie nostalgie sê dat ek al baie lekker dinge in my lewe gedoen het. Maar, van al die goed wat ek al egter gedoen het, is daar niks so lekker soos om my slapende meisiekind in my arms vas te hou nie.

My blommetjie het die naweek 1 geword en ek vier saam met haar my volste, mees vervullendste jaar nog. Sy het my lewe onherroeplik verander en alhoewel nie altyd makliker nie, het sy dit defnitief beter gemaak.

In die laaste jaar het ek soveel dinge wyser geraak wat ek nooit sonder haar sou uitvind nie soos bv;
  • Die mooiste woorde op aarde is 'my mamma'

  • Niks is meer belangrik as 'n drukkie nie.

  • Oopbek soene is beter as tjoklits

  • Om 'n toiletrol af te rol kan ure se pret verskaf.

  • Die lekkerste ding in my kosblik is 'n appel met klein lisa bytmerkies (sy haal elke appel uit die vrugtebak, gee dit 'n byt met haar 4 tandjies en sit dit weer terug. Daar is nie een ongebyte appel in my bak nie.)

  • Haar wysvinger pas perfek in my neusgat in

  • Mamma se skoene is beter speelgoed as poppe

  • Jy word gebore met 'n lus vir dans (sy kon skaars sit, maar as daar musiek speel begin die lyfie beweeg.)

  • Jy hoef nog nie te kan praat om 'n grapgat te wees nie.

  • Die 'drame queen' geen is oorerflik.

  • Daar is meer liefde in my hart as wat ek gedink het menslik moontlik is.

En laastens; hoe lekkerder die kos, hoe groter die gemors.


No comments: