Ek is digter, suster, ma, vrou, vriendin, dogter, skrywer, lover, tuinier, wyn aanhanger, kos freak en realis. En hierdie is hoe ek sin maak uit die wêreld om my. Hierdie is my persoonlike Disseksie.

Friday, November 6, 2009

Plastiek eendjies

Ek kon nog altyd wegkruip in 'n skuimbad as die wêreld vir my te veel word. 5 Minute in die warm water en die lewe maak weer sin. My badkamer is vêr van die TV af, wat beteken ek hoef nie na die PGA kommentaar te luister nie en ek ek kan ook nie hoor as my man my roep nie. My badkamer was dus nog altyd my oase. Tot onlangs...

Badtyd beteken deesdae plastiek eendjies en no more tears badskuim (ek ruik soos 'n melkskommel as ek klaar is.) Ek sit met my boude op 'n plastiek vierkant wat moet keer dat ek gly en versuip. 2 Minute nadat ek ingeklim het verskyn daar twee potblou ogies langs die bad wat met alle geweld probeer inklim en as sy dit nie regkry nie, begin dit vreeslik te kerm; 'mamma mamma' wat dan ook die einde van my badtyd beteken.

Oase: I think not.

No comments: