Ek is digter, suster, ma, vrou, vriendin, dogter, skrywer, lover, tuinier, wyn aanhanger, kos freak en realis. En hierdie is hoe ek sin maak uit die wêreld om my. Hierdie is my persoonlike Disseksie.

Wednesday, November 4, 2009

Toe nie 'n speelding nie

Ek het die naweek 'n baie raak beskrywing vir myself raakgelees op 'n man (wat heel duidelik op sy bachelors was) se T hemp: 'Ek het gedog dis 'n speelding; maar toe is dit al die tyd 'n teelding.' Hiermee stel ek myself ook amptelik beskikbaar as motiveringspreker vir die Telers Assosiasie van Suid-Afrika. En vir die wat dit nog nie kon ontsyfer nie, ekstra klasse is beskikbaar elke Woensdagaand na 5.

Ja, ek is weer swanger. Dit het ietwat as 'n skok gekom, want ons was nie amptelik besig om te probeer nie. Ek het vir een hele dag net gelag en toe was ek kwaad en nou is ek opgewonde (gelukkig is ek duidelik emosioneel stabiel...) Dit is nog maar vroeg en die mense met verstand sal sê mens wag 12 weke voordat jy vir iemand sê jy is swanger. Ongelukkig dra ek mos my hart op my mou en ek glo nie aan alleen huil nie, so nou moet julle maar saam dra (excuse the pun.)

Daar was darem deur dit alles een interessante toneeltjie waaroor ek maar net kon lag - toe ek die oggend vir die bloedtoets gegaan het die suster heel oortuig vir my gesê sy is seker ek is swanger, want kyk hoe lyk my boobs. Ek het afgekyk na die girls, my kop geskud en baie trots vir haar gesê: "nee, hulle lyk maar altyd so."

1 comment:

Unknown said...

Dis stunning nuus, veels geluk!!!